Helpcenter

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neemt u dan contact met ons op. U kunt ook rechtstreeks een e-mail sturen naar support@euroglot.nl

Euroglot Professional werkt op Windows Vista/7/8 en 10 zowel 32 als 64 bits. Daarnaast werkt Euroglot op Mac Osx. Windows XP en oudere versies van Windows worden door ons niet meer ondersteund.
Dit gebeurt als u Euroglot Professional de eerste keer niet opstart met “Administrator rechten”. De activatiegegevens kunnen dan niet worden weggeschreven. Start de applicatie op met “Administrator Rechten” door te klikken met de rechtermuisknop op het icoon van de applicatie en kies voor “Uitvoeren als Administrator.”
U krijgt een foutmelding, of de melding “Euroglot werkt niet meer”. Beschikt uw computer over de Microsoft C++ 2005 Runtime Bibliotheken en over het .NET Framework? Dit kunt u aanzetten via het configuratiescherm, standaardprogramma’s
Euroglot Professional versies 3.0/4.0/4.5/5.0/6 zijn niet compatibel met Windows 7 , 8 of 10. U kunt uw software updaten tegen een gereduceerd tarief.
Wij houden onze software up to date met de nieuwste Windows, iOS en Android systemen. Daarnaast breiden wij onze software uit met nieuwe functionaliteiten. Wilt u altijd over de nieuwste Euroglot versie beschikken? Neemt u dan een jaarlijkse licentie bij ons af. U wordt door ons automatisch voorzien van de nieuwste software.
Ja. In het Euroglot scherm kunt u op Help klikken en dan vervolgens de Handleiding kiezen. Daarin kunt u via Privéwoordenboek en dan Woordkaarten importeren lezen hoe dat in zijn werk gaat.

Installatiehandleiding Euroglot Professional
Gebruikshandleiding Euroglot Professional
Handleiding Euroglot Translator Module